2021年1月30日 星期六

30/1/21

 30/1/21     SAT     COLD

今日都係如常的星期六, 不過今朝出去食埋早餐之後, cube cube就比我地賣咗啦, 算啦都要準備走, 反正牌費保險都到期, 賣到咪賣咗佢算囉! 食完早餐買咗啲餸回來, 老公就執埋車啲嘢攞去賣, 我就喺屋企吽吓先, 等老公搞掂啲嘢就出去學音樂, 本來我唔出去都得, 但又唔想再吽喺屋企, 咁就一齊出吓去啦, 仲爺學嘢我地就食嘢, 順手訂埋蒸焗爐個架, 咁接埋仲爺就回家! 返到嚟老公整起啲餸就去瞓, 仲爺就自娛啦, 我就只係摺咗啲衫咋, 差不多煮緊飯時接到子元個班主任打嚟, 講番子元個學習狀況, 關於冇交功課嗰啲囉, 查實個衰仔有時係冇交或者遲交, 但我對香港個教育真係已經唔想再上心, 所以有時都有啲放鬆咗! 盡量補救吓啦, 好頭好尾嘛! 食完飯都係清潔休息啦!

沒有留言:

張貼留言