2021年1月3日 星期日

3/1/21

 3/1/21     SUN     COOL

今日瞓到9點幾10點, 起身後老公捉子元落去跑咗5K交功課先, 跟住我就整早餐同仲爺食先, 因為約咗Joe佢地行山, 都係好易行的山, 青衣細山! 約咗1點子元又話唔去, 咁喺屋企溫書啦, 都冇咩要執啦, 1點多過到去, 先食咗嘢先, 跟住就喺美景嗰到出發, 係多樓梯但都算易行, 景又靚! 我地邊行邊抖邊影相, 都係行咗2個鐘左右, 真係抵玩! 喺最頂影靚相, 老公仲同兩個細去咗個山邊石位影, 真係令我心驚膽戰! 準備回程, 老公知道抄牌, 馬上落山先, 開定車喺落山位等我地, 所以一落到嚟就可以上車, 都係好事, 因為我已經在腳震! 返長沙灣買埋餸回家煮, 點都食吓屋企飯啦, 慳好多呢!

沒有留言:

張貼留言