2021年1月31日 星期日

31/1/21

 31/1/21     SUN.    COLD

今朝發夢發到亂晒籠,搞到我都瞓得唔好。等老公上完慕道班,就出去荃灣同佢哋兩個剪頭髮,去到可以放低佢哋我哋自己去食早餐,但食完早餐返到去都仲未有得剪住,所以我哋去咗千色店行,咁行完返去佢哋就剪好啦!同佢地去麥記食過嘢就返屋企,老公又趕住出去教會領堅震,所以我做喺屋企做家務,又換床單又洗衫其實都幾忙,叫子元做得幾多功課就做咗佢,唔好再拖,不過應該都冇做晒㗎啦!仲爺就自high玩開舖,有Cafe有餐廳有音樂舖,越玩越亂一房都係又比我鬧啦!期間阿媽打過嚟,話自己喺地鐵站暈倒撞到個頭又問我去唔去睇醫生,我覺得星期日去邊都冇得照,不如星期一先去,但其實佢自己都想去睇,咁唔使問我啦最終我哋搭緊巴士過去食飯嘅時候先收到通知話阿妹同左佢去醫院睇,結果咪又係喺醫院瞓一晚明天先有得做,咁我哋唯有自己落車買啲嘢食返屋企食就算啦。

沒有留言:

張貼留言