2022年12月1日 星期四

1/12/22

 1/12/22     THU.    COLD

今朝早返到學校先至發現我唔記得帶電話,但我又唔肯定自己係唔記得帶定係留咗喺邊度,所以成個朝頭早都好不安,一心喺度諗可以點樣做, 連上堂的時間表都記錯晒,小息嘅時候仲走去問Letty用電話打俾自己,睇吓個電話識唔識響,係咪真係跌咗,點知打電話翻去又唔通,但係打老公同埋子元個電話都係一樣唔通,非常奇怪,果然監獄係守衛森嚴,想打個電話都唔得!終於捱到我放飯嗰半個鐘,我把心一橫唔食飯住,極速飛車返去搵返個電話,果然安糖咗喺屋企,但因為飛咗呢程車,我架車冇電,捱到返學校要搵地方去叉電,最終又要麻煩阿Joe這個Office俾我叉電,好彩佢喺度咋!攞返個電話我即刻個心實在好多,個人都即刻正常返!捱多堂就可以放工喇,放學去接埋細佬就返屋企,其實今日唔係好需要煮飯,因為老公琴日整定左鴨腿湯飯,不過都要去買配料放落去,跟住又要去接德,最搞笑係佢阿媽路過諗住搵吓佢,點知佢就唔肯同佢阿媽走,結果佢一齊嚟咗屋企,好在我今日好足料整牛肉炒飯, 食完佢就走,我就開始煮飯,諗住老公七點返嚟睇波就開飯,點知佢整到差不多八點先返到,我就喺沙發瞓着咗,瞓到個人溫溫等等,之後都係拖着疲累嘅身軀完成埋今日嘅工作,先至可以休息!

沒有留言:

張貼留言