2022年12月10日 星期六

9/12/22

 9/12/22.    FRI.    VERY COLD

今日係搬屋嘅日子,所以老公請咗假,但係我依然繼續要返工!老公車兩個豬仔返學,我就自己返工!工作上面都冇咩特別,順利上堂,放break吹水,夠鐘就放工!返到去先放低架滑板車,然後去公園接細佬,因為老公話返嚟車我哋,所以唔使自己搭巴士過去!返到屋企見到啲傢俬消失晒,然後又好亂咁樣,諗起都攰!不過而家先嚟開始,老公先出去我哋出去一齊食啲嘢,然後開始無限輪迴咁樣運輸物資過新屋!不停搬不停執,我都唔知自己啲時間係點樣過,目標今日係切好晒三張床,收拾好廁所可以沖涼瞓覺!最終我哋差不多一點幾先至有得瞓,老公仲要作病,真係好辛苦,不過都值得嘅,因為我有我哋有自己嘅屋企!

沒有留言:

張貼留言