2022年12月17日 星期六

17/12/22

 17/12/22     SAT     VERY COLD

今日無事忙咁, 朝早瞓到9點幾先知醒, 起身煮早餐食, 食完先叫老公整咗嘢先, 唔好去中超買嘢住, 點知就發現個電批叉唔到電, 搞到要問炮哥借, 老公想整個叉電位先, 但原來好難拆, 我諗住叫佢不如用明線喺房拉出嚟, 最終佢就堅持用佢個方法, 我都唔理得咁多啦, 又唔係我整! 咁我咪再諗吓有咩執囉, 仲有要洗衫乾衫, 個洗衣機雖然已經轉番用800轉但都係震到隔離屋過嚟問, 我懷疑係個洗衣機問題唔係個地台問題, 諗住打去保養問, 佢登記完又話幫我轉去維修部點知又cut 咗線, 玩嘢呀, 又要星期一再問, 點解問極都仲有問題去解決架, 真係好攰呀! 2點幾出去食午餐, 然後車子元去踢波, 跟手去中超買嘢, 好多嘢要買呀, 都好耐冇嚟咁! 之後仲要返去舊屋攞嘢, 放到一車都係, 落咗貨老公又要去接番子元, 我就喺屋企係咁執嘢, 盡量清咗啲箱, 但冇咁多櫃, 啲嘢都唔知可以放邊, 好苦惱! 等老公回來煮埋飯食, 都已經9點多, 洗碗沖涼之後仲要摺埋啲衫呢, 咁又12點架啦! 

沒有留言:

張貼留言