2022年12月8日 星期四

8/12/22

 8/12/22     THU.    VERY COLD -4度

今朝因為個冰櫃漏水,搞到我又要抹地阻住晒啲時間,所以出門口都好趕,好在路程暢順返到學校!今日真係好凍,我已經將最厚嘅嘢着晒上身,都叫做夠暖啦!仲以為今日第一堂Bella唔啱上,佢唔會咁早返,點知我都未做完我應該做嘅嘢佢就返到,不過都唔緊要啦,佢今日上堂都算正常我都可以有時間做吓嘢!放break嘅時候照樣等Letty 佢哋嚟吹水,都係一日裏面最開心嘅時刻!今日12:30放飯,算係唔錯嘅時間,撞啱二姐喺度,我仲快手俾埋份假期申請表佢簽,咁又做多一樣嘢啦!返到去之後冇幾耐又到學生放午飯,我又唔係好想睇漫畫,都冇乜人咁做打機!今日都打咗好耐機,所以係幾輕鬆!最後一堂英文因為去另一個班房上, Bella又係唔肯入去,我點咗名之後就帶佢去圖書館,佢又去睇書我又打機,夠鐘就放學!去接埋細佬就快啲返屋企,又要即刻飛出去買餸煮定嘢,因為今日係子元學校parents evening,要網上見家長,所以我夾到啲時間見一陣家長,又去湊德,照顧完佢,繼續見家長!等老公返嚟之後先快手食咗個飯,本來諗住係要過去清潔執嘢,但因為又要拆床又要pack嘢,所以最終決定唔過去啦,淨係執衫執鞋拆床都整咗幾個鐘!

沒有留言:

張貼留言