2022年12月2日 星期五

2/12/22

 2/12/22      FRI     COLD

今日仲爺9歲生日, 可以著便服返學, 又要返去派禮物, 咁就叫老公揍佢返去啦, 反正佢攞咗假整屋, 我就可以遲啲先出門口! 返去hea到9點幾10點, 先慢慢去埋個廁所, 撞啱去到reception bella就返, 不過都已經差不多第一堂完, 最好笑係我地入去坐嗰10分鐘, 諗住坐夠咪走人囉, 點知佢又遲放又要啲學生靜哂先行得, 結果10:20咁滯先放人, 真係好麻煩! 蝴蝶效應下我地去下個班房都會遲, 但重點係唔知點解呢堂原來去hall, 但我地去到課室冇哂人, 仲要係GEO, 佢梗係唔上, 最後去咗圖書館睇書, 我就打機算! 小息後Science我去放飯, 放完返嚟見佢喺花園坐, 最終陪到佢夠鐘搵輔導主任捉埋棋, 就可以放飯, 我就睇我的漫畫! 本來好好上埋數學就走人, 點知上到一半走火警, 又上又落一輪返去得番半個鐘都冇! 放學去咗公園會合火, 等仲爺玩到4點幾先返去, 老公返嚟就先同仲爺影相食咗蛋糕先, 我地再去中超買料打邊爐, 係隻豬仔話要食打邊爐做生日嘛, 邊食邊睇世界杯, 仲要開哂兩邊同步一齊睇, 幾正! 最後搞掂哂啲嘢已經10點幾11點, 好攰!

沒有留言:

張貼留言