2022年12月6日 星期二

6/12/22

 6/12/22.    TUE.    COLD

今朝因為煮係整番個午餐比自己同仲仲帶,所以搞到好趕呢!返到去先睇更表,頭兩堂Bella都唔返我就知佢應該唔返,所以小息時去咗問我轉跟邊個,炒散好在冇咩責任,上堂睇住就得,所以都幾輕鬆,仲可以放個長飯,休息夠再去做,最尾兩堂跟個year7香港人,諗住平平靜靜,上完堂音樂都ok, 我話喺下堂課室會合,我返AL1放低個袋先,點知又走火警,走完咪去埋個廁所先去課室囉,點知當我去課室時見有老師帶咗條女去級主任室,話咩鬼打架喎,都唔知邊個真邊個假,總之我夠鐘就收工,接埋仲爹就返去,仲要去買餸,返嚟預備完又要去揍德,返嚟宴飯佢倉,老公就先去換咗門鎖,返嚟食埋飯先再搬櫃過去,仲要裝埋個雪櫃,所以搞咗兩個幾鐘,10點幾返嚟沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言