2022年12月22日 星期四

22/12/22

 22/12/22     THU.    WARM

今朝瞓到九點幾先起身,不過好頭暈,幾辛苦先至起到身梳洗,所以早餐只係殺咗蛋比佢哋食就算,門口掉垃圾嘅時候,發現門口攝咗張紙,原來隔籬屋樓下話我哋個廁所有個位漏水,滴落佢嗰度,搞到我都唔知點算,最終出咗去路口問過嗰間水電鋪,嗰個叔叔好好人咁即刻嚟幫我睇,你可以話佢想搵生意,但係都要肯做先得㗎,而家臨近聖誕邊有人做嘢,佢上嚟睇完見到佢個boiler漏水,佢最終報咗嫁俾我,£1600包安裝!老公又叫我問埋事頭,咁炮哥佢哋就好熱心咁幫我哋睇咩價錢同埋咩級數,但講到尾冇錢就唔使講級數,得嘅我裝到3000磅㗎啦,我真係冇錢吖嘛,最終到晚上先至決定,因為老公睇一睇佢根本冇辦法停止到個漏水,咁始終都要玩,平平哋咪換住先囉!處理完一輪公務,我就去藥房攞返我嘅血壓藥,唔好返嚟煎餃子比佢哋食,跟住都係無所事事,因為根本冇嘢可以整住,所以打咗陣機摺埋啲衫老公返嚟之後就預備晚飯,今日做冬,但係個個都病病地,所以簡單地一餐就算啦!

沒有留言:

張貼留言