2019年6月19日 星期三

19/6/19

19/6/19.   WED.    HOT. RAIN

今朝老公揍佢兩個返學,我就自己返工!返到去慢慢整早餐食,然後都係做嘢啦,打咗個會議記錄先,阿姐又話要比咗佢先,比咗佢又唔覆,真係好想小!午飯時本來都冇咩,但係細姐話阿姐同佢講琴日開會啲嘢,我明明意會到阿姐係琴日都係鬧雀神,但細姐就話阿姐話我明明只係管job cert 都唔明做咩咁!大佬呀,當日又係你話唔明就問,問咗你又話我點解唔識,咁識就唔會問啦,冇病呀嘛!今日啲朋友仔又放哂假喎,搞到我都唔知同邊個講,真係谷得好辛苦!但都係要做嘢架嘛,所以時間都過得快,轉個頭就放工,老公過嚟接我,再返屋企接子元,入青衣接埋嫲嫲就去荃灣食泰國嘢,去埋Aeon入貨就回家,返到嚟仲要對功課,check書單等等,搞到12點幾!

沒有留言:

張貼留言