2019年6月21日 星期五

21/6/19

21/6/19.     FRI.    HOT

今日忙到一個點,我覺得真係好慘!朝早就如常揍仔返學,仲爺去到青衣城,我見嫲嫲去咗買包人又唔多,就比仲仲自己出閘過去找嫲嫲囉, 佢幾開心呀!返到去食住個早餐嚟做嘢架啦,忙到我都唔記得自己做過咩,但重點係我覺得自己入病,唔知係感冒菌入腸定腸胃炎,做到午飯前開完個會,出嚟食個飯都冇胃口,我會冇胃口喎仲唔驚!加上今日個飯真係好難食,所以扒咗幾啖就走,跟咗IVY佢地上德福行,買咗仲爺啲早餐奶!下午同樣冇停過,最慘又要開會又有十萬樣嘢做,加埋下半時間嗰兩件大囡細囡都唔係到,結果開門又係我,送件又係我,放工時喺個lift真係忍唔住講咗句,一個人做三個人嘢真係死得!老公嚟接我又見到個仲爺,咩都唔記得哂!返來捉佢做住一樣功課都好,跟住就去小童合唱團啦,但我又再唔妥,肚又再痛,但點都要返去煮埋個飯,洗埋碗清潔埋先沖得涼休息,已經12點多啦!

沒有留言:

張貼留言