2019年6月8日 星期六

8/6/19

8/6/19.    SAT.    VERY HOT

今日真係好熱,我可以早上唔開冷氣都真係好勁!朝早老公又要揍笨元去Konter比賽,我9點都起身了,蒸粽比仲爺一齊做早餐,跟住就迫佢做功課,原來都唔係好多啫,咁就可以快啲做完,放佢去自由活動,我都要處理埋仲爺功課的家長部份,有時根本係家長做功課!1點出門口去學音樂,但落咗樓不久我就覺得全身冇力,好似血糖低嗰隻,買咗少少嘢食咗都唔見好好多,頂到上地鐵好在有位坐,坐到去金鐘好少少,揍咗仲爺去音樂班我就喺麥記坐,反正仲爺都係食麥記,接佢放嗰時眼濕濕咁,原來臨尾唔合作比老師話!上巴士食埋嘢就瞓,子元跟咗祈佢地食埋嘢先返,竟然同我一樣時間返到,快手叫佢去游水,我就hea 吓啦,點知到7點幾都唔見佢返,嚇死我,原來佢以為我去接佢,真係攰到矇咗!搞到我又打比兩位阿sir,真係嚇死!回來食埋飯就沖涼,打暈埋仲爺就睇電視休息,放假都係應該要hea吓先好!

沒有留言:

張貼留言