2019年6月29日 星期六

29/6/19

29/6/19.   SAT.    VERY HOT

今日係忙碌的一天呢,朝早8點多笨元就叫醒我地,因為要去補英文呢,咁老公揍咗佢過去就回來接我地去食早餐,再過阿媽到還埋條key就接番子元,返屋企執一執嘢,又差不多時間要揍子元返學校,佢今晚要童樂童歡晚會呢!然後就揍仲爺去學音樂,真係好耐未試過老公車我地過去,襯仲仲學緊嘢時就去咗食完,終於可以唔喺呢個商場食, 但真係悶到呢!食完去揍番子元,再入青衣接嫲㛦佢地,出番學校接子元去食嘢,再安頓佢返學校,嫲嫲就同姑姐就揍住仲仲喺AEON等,我同老公就喺學校門口等入場,攞好位先叫佢地上來,今年個節奏幾好,全部準時完成,子元個話劇真係幾好睇幾好笑!散場走得先送嫲嫲回家才到我們,老公就要返工,返去快手k.O.咗仲爺,我都好攰了!

沒有留言:

張貼留言