2019年6月9日 星期日

9/6/19

9/6/19.     SUN.    VERY HOT

今日又係好熱好熱,笨元朝早仲要去比賽,我就同仲爺喺屋企,食完早餐就執定下午去游水啲嘢,等12點幾老公揍子元回來後,就帶仲仲落去交換人質,到佢揍仲仲去踢波,我就同子元喺屋企煮午餐,簡𠴱地食啲餃子同麵咋,2點多老公回來接埋我地就去程家游水,其實都算游得耐,差不多玩咗兩個鐘,天氣太熱浸喺水真係幾舒服,玩到差不多5點先同兩個細返上去沖涼先,然後才到大嗰班,沖得嚟休息吓,等陸生過來接我地,就去日日涮食放題,但其實真係食唔到咁多,不過我都算好食得架啦!臨尾仲食咗3杯雪糕,攞埋嘢飲走!返到去快手沖涼啦,只係覺得好熱好熱!

沒有留言:

張貼留言