2019年6月28日 星期五

28/6/19

28/6/19.   FRI.    VERY HOT

終於捱到星期五,而且係有3日假放嗰隻!朝早都係揍仔返學啦,返公司食完早餐又係時候hea住做,打吓機咁又做吓嘢,都係準備吓下午開會啲嘢,不過阿姐出咗去,又唔趕梗係慢慢做啦,做得多冇著數又唔會多啲人工!午飯同咗班八婆入房吹水,咁樣先係放lunch架嘛,平時連放風都不如,悶死!下午咪開會先囉,跟住跟吓嘢又做吓嘢,阿姐又跟咗阿sir出去開會, 梗係悠閒等收工啦!今日最後一日放6:10啦,下星期放早10分鐘,點都有賺啦!返屋企換好衫攞埋仲爺啲嘢,要去球場找佢地,點知去到只係見老公同仲爺,佢話子元走咗去,原來子元話好攰今日唔想再練,老公就鬧佢,佢就走咗去,陸生完全冇諗過找佢,話佢實會返嚟,其實佢真係唔明, 人有時都係有情緒,個仔開始青春期啦,真係要轉方法架!喺球場出面搵番子元時,佢唔開心到話想死,聽到個仔咁講你話我幾擔心先得架, 唉。。。教細之餘仲要教個大,我真係好攰,幾時可以舒服啲!揍咗仲仲去小童,我就去咗萬寧shopping,都買得好克制,應買先買,不過之後都忍唔住去麥記買咗榴槤麥旋風食!所以揍咗佢地放合唱團後唔多食得落飯呢!老公要返公車唔切我地返屋企,唯有等程生車咗佢地返去再嚟車我地,如果唔係就要撘巴士架啦!仲爺喺車到又嘔,雖然嘔得唔多,但幾時先咳得哂啲啖出嚟呢,好煩!返到去沖完涼佢地都好快瞓,但我就慢吞吞囉,又要留意住佢兩個咩狀況喎,做阿媽係咁架啦,啲阿媽一齊全部都係講班男人壞話架啦!

沒有留言:

張貼留言