2019年6月4日 星期二

4/6/19

4/6/19.   TUE.    HOT

今日都係返半日,常識總係溫唔完,唔知點算!朝早如常捉佢地起身返學,我返去食埋早餐就快手開工,已經未㒅口過手架啦,但都係做唔完,加上IVY又病咗,佢未夠12點都閃咗,所以我呢個部門就停工咁啦,不過同會計夾咗比佢地做咗先我地再後入番資料,今日可以準時食埋飯先閃,叫咗老公嚟接我,因為琴日咁樣返去實在太廢時失事,果然今日兩點幾就可以開始溫!不過老實講真係好唔夠時間咁,已經早兩個星期開始溫架啦,但今次啲範圍真係太深,歷史呢家嘢真係唔知佢會點考,我都叫做讀咗十幾年歷史,但去到近代史呢part我真係投哂降,已經叫咗阿媽又同佢溫過架啦,希望冇意外啦!溫到6點入去青衣食飯,食完都閃啦,趕回來睇倚天,睇完又要繼續做,好在weekend已經溫咗音樂啫,諗住今日先溫實死!唉。佢考試我仲攰過佢!

沒有留言:

張貼留言