2019年6月1日 星期六

1/6/19

1/6/19.    SAT.    WARM

都係如常的星期六啦,8點多起身就是子元去補英文,不過我地冇出去食早餐了,老公揍咗子元過去時我就煮早餐囉, 然後就係同仲爺做功課啦,之前又參觀又去影畢業相,堂就冇上功課就要做,冇得走啦!做到臨出發去音樂時叫做做得完啦,預備好練習比子元做,又獨留在家呢!等仲爺學完返嚟都5點,睇吓電視等等,跟住都係捉住兩位少爺執埋功課啲手尾然後煮飯,笨元除咗有時沉迷吓睇youtube外, 都算好合作做練習, 係錯埋啲無謂嘢囉,希望今次考試順順利利啦, 呈分呀我好緊張!晚餐煮咗意粉,簡簡單單咋!食完睇吓電視,10點前捉哂佢地去瞓!子元知道daddy今晚去睇波又話想去,但睇半夜2:45呀,唔好玩啦, 若果你考完試啦都仲由得你,但星期一考啦,明天都要有精神溫習架!個daddy又係唔諗吓就答應佢,好在子元問一問我啫,唔係返咗嚟接我先話唔比又煩!

沒有留言:

張貼留言