2019年8月10日 星期六

10/8/19

10/8/19.    SAT.    HOT

今日係我生日,但冇咩特別生日活動,本來都諗過去海洋公園架,但一來子元朝早要踢波,二來仲爺下午又要學嘢,啲時間都夾唔到,加上老公又要返工,都係算數啦!朝早老公一早起身揍咗子元去練波,我就瞓到9點幾起身煮早餐同仲爺食,然後都係比佢玩吓,我就摺咗啲衫先,點知仲爺疴屎唔出,我又落去買乳酪佢食,但食完又唔係即刻有得去,又差不多要去學音樂,途中要去就麻煩,所以不如改下星期才上埋嗰一堂。子元又話踢波攰今日唔游水,到1點多阿媽又打嚟話又頭暈唔舒服,叫我過去買保礦力比佢,最終老公車我地過去,佢食住飯先,我就幫手開火煮埋啖粥比佢才落樓同老公會合,佢就食完返工先,我諗諗吓今晚都係唔開party住啦,於是通知阿妹同阿嫲,但覺得阿嫲喺電話聽得唔清楚,所以都係親身上一上去好啲,坐到3點多先走,本來諗住同佢兩個睇戲,但長沙灣兩間戲院一係就冇飛一係就太貴,最終都係放棄,一路行到去D2睇吓嘢再行返屋企算,叫咗Pizza今晚食,返去沖好涼就唔出街啦,做埋啲功課等食pizza,然後咪玩咁上吓睇反斗車玩囉,睇到11點幾先瞓!今日生日冇切過蛋糕冇做過任何慶祝活動,老公明天話會補番,睇吓佢有咩神秘嘢!

沒有留言:

張貼留言