2019年8月19日 星期一

19/8/19

19/8/19.   MON.    HOT

今日老公返早,佢起身又唔call嫲嫲,子元又要踢波喎,都係唯有獨留佢兩個等嫲嫲過來,子元才出門口去踢波,我就返工先啦!返到去都係食早餐做嘢啦,Ivy請咗假我要做埋報更,本來都冇咩,係阿姐叫我落去幫個同事整拍卡嗰張八達通咁咪去囉,點知落到去物管又話我地個額滿咗,要除一個名先可以加一個名,咁紳士仲大大個喺到都未last day,洗唔洗咁快做replace佢嗰個張證啫,之後PK仲要帶住個新人周圍介紹,我覺得很心酸,話哂同紳士一場朋友!午飯快食完同Joey媽媽去咗e-max行街,喺759買咗啲嘢咁啦!下午做哂兩個更表好攰呀,放工試吓入傑志石門個球場係咩時間,到時同阿媽交收仲爺時都仲可以,其實會遲15分鐘囉,睇吓阿媽肯唔肯幫我揍入去,唔係的話就咁九龍塘站交收都OK!入到去石門去商場行咗陣先去睇仲爺踢波,踢到7:45帶佢去沖埋涼就返美孚接哥哥,再過長沙灣食埋粥就回家沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言