2019年8月14日 星期三

14/8/19

14/8/19.     WED.    HOT

都係返工的苦日子啦,究竟我幾時先可以唔洗做呢,要中好大條六合彩先得, 然後再移民啦,去邊都好!返到去先買早餐,食完就開工吹水過日子,其實都冇咩,但我個監督又係到話辭職,唉。。。若果真係要做埋佢啲嘢但出得一份糧,真係好難撈喎!午飯入去房食到咁上吓,Catheria叫咗我出嚟,原來同Joey媽媽佢地打機,咁又真係幾開心嘅!下午啲阿姐入咗去開會,細姐又出咗去,仲唔作反咩,去咗OSO嗰邊吹水,真係吹得好開心,跟住就做吓私務,print吓練習比仲爺,對住文盲加數學白痴,其實真係咩都死!放工快跑去巴士站,比我追到車啦,返到去仲爺又係未做功課,但嫲嫲話出去食飯,子元游完水自己過來香港地食,食完佢同大包就回家,我就返去勞氣教功課,唔早啲習慣,真係開咗學我怕我嘔血!

沒有留言:

張貼留言