2019年8月4日 星期日

4/8/19

4/8/19.   SUN.    HOT

今日都冇咩地方要去,朝早瞓到9點幾要起身了,因為子元要學畫班,所以過咗去長沙灣食早餐,然後返去同仲爺做功課,夠鐘老公就去接番子元回來,本來都諗住出去食,但見到電視做星爺啲戲,最終冇出去,老公2點幾就返工,我就煮午餐比佢地食,突然好有心機咁整咗個好似餐廳的烏冬呢!食完我都冇理佢地,睇住電視摺埋啲衫咁,點知阿媽打嚟話換番張電話卡一定要我出現,咁唯有去一轉啦,好在係青衣城啫,咪帶住佢兩個去囉,本來換張卡都冇咩,但佢話我份約就到期,提出續約啦,我都已經打去問老公,佢又話照續,本來仲想叫佢問吓EVA先,但佢又話照續,到搞完一大輪,我又喺青衣城hea咗一輪比佢地玩,老公先打嚟叫我voil咗張單,因為EVA那邊真係多好多著數,比佢激死,搞到我比人西面!最後買埋壽司返去食,到咁上吓就捉佢地沖涼瞓覺!明天返工,是個考驗,本來都好想連肉體都罷工,但我地呢啲咁有負擔的都係怕死,唯有身在曹營心在漢!

沒有留言:

張貼留言