2019年8月18日 星期日

18/8/19

18/8/19.   SUN.    RAIN

今日主力是一場民主運動,到維園集會!雖然早上我地都是如常在家,吃早餐做功課,但心情上已是在準備!一出門口就落大雨,更預備定雨褸比佢地,行起上嚟比較方便!跟住炮哥一家出車,直達大坑找地方泊車,從未去過呢個位置,先泊好車就去食午餐先,都要有氣有力先可以集會嘛!1點幾行到過維園,找到入口後炮哥與朋友會合,我們就喺場中間近出入口位等著,因為集會才有不反對通知書嘛,大家就集啦!好在佢地帶咗地墊等啲細路可以坐,仲爺好投入地留心台上講嘢,佢唔係矇架喎,會叫口號會接受訪問,真係有傳媒訪問咗佢地,其實我地又冇為意係邊間,後來先知係獨媒,佢地5個細路最後上咗電子傳媒的新聞上呢!等到3點多,一來天開始想落雨,二來知道差不多可以行,就馬上收拾家當,原來我地企個位係龍頭,所以一話行就有得行,另一重點係一行到出馬路位就突然落大雨,好在之前已估算到,所以即刻同啲細著雨褸開遮咁,我地只係行到去中央圖書館就左轉上番去攞車,但真係幾大雨,所以喺天橋底避咗陣先返去攞車,上車換過哂啲濕衫,就出發回家, 路面堂可以啦,返到去沖個涼又趕佢地去做埋啲功課,老公去咗瞓覺,我就得個做,約咗炮哥佢地9點先去日日刷,食到11點先回程,好攰!

沒有留言:

張貼留言