2019年8月3日 星期六

3/8/19

3/8/19.   SAT.   RAIN**

今日係各有各揍仔學習日咁!朝早子元要去訓練,咁9點已經出咗門口,我就hea到九點幾先起身,煮早餐仲爺又話佢食咗零食,唔洗食麵,咁我就唔煮比佢啦!開咗啲工作紙比佢做我就食早餐,等佢做番呢兩日的練習就可以出去踩單車,順手買奶同買咖啡,跟住踩番返去當完成,因為雨已經越來越大!返上樓收拾吓就出門口學音樂,順手問埋唔再上呢個班,有咩樂器班可以上,但時間上似乎真係夾唔到,可能都要轉!撘巴士返去時九龍開始封路,結果紅隧後要行公主道再去到深水涉才可落車,變相我就快咗,子元已經去咗游水,我地返上樓休息吓,就跟老公去踢波,仲爺可以踩吓單車,我就狂打機,踩完返去屋企接番子元,就要去巴士站等阿媽喺機場撘巴士回來, 佢話太多嘢攞唔掂要我地接應佢,等到差不多9點半才接到佢,快手返去長沙灣食晚飯才送埋佢回家,我地都返去沖涼休息!晚上全部新聞都係九龍半島各區都有佔路,真係好難解決!

沒有留言:

張貼留言