2019年8月11日 星期日

11/8/19

11/8/19.   SUN.    HOT

今朝老公先揍咗子元去畫班,我都唔知佢放工返咗嚟又出咗去,起身就梳洗出去食早餐,要諗吓去邊,見唱K都抵玩又夠近就去唱K了, 都真係好耐冇唱過,包埋個晏平均每人八十幾真係幾抵!唱到2點要走,因為約咗朱因佢地去火炭放四驅車,我就悶死同餓死,因為啲lift太恐佈,我要老公陪我先肯撘呢,去沙商買咗麥記食先好啲,6點左右走啦,去咗沙田先比仲爺喺交通安全成玩單車,然後7點就食晚飯,老公book咗間食意大利嘢,但實在太多比較,佢只係好一般!食完回程都算順𣈱,老金仲專登行出去美孚買蛋糕比我,因為我話今年生日未切蛋糕呢!所以回來沖完涼才唱生日歌切蛋糕,跟住就趕仲爺瞓覺!

沒有留言:

張貼留言