2019年8月8日 星期四

8/8/19

8/8/19.   THU.    HOT

今日下午要覆診,可以放半日假,真好!朝早叫醒哂佢地,子元要踢波嘛,今日踢九龍仔所以要老公揍!我就如常返工啦,然後都係做嘢囉,今日都冇咩打機,阿姐喺到行嚟行去,都係做嘢穩陣啲!午飯快食完就去覆診,本來叫老公揍埋仲仲嚟比我跟住佢就返工,但佢就叫子元睇住仲仲算!覆診都係如常啦,佢都係開藥比你咁解!返到樓下又去超市買嘢,都係買食物啫!回家後主力同仲爺做吓練習比佢玩吓,最驚訝係仲爺整咗生日卡心我,又等我一回家時唱生日歌等等,都係想同我慶祝生日,又真係幾sweet,子元去咗游水,差不多時間就煮晚飯食,然後都係沖涼休息啦!

沒有留言:

張貼留言