2019年8月22日 星期四

22/8/19

22/8/19.   THU.    HOT+

今朝都係嫲嫲嚟揍佢地,我又由得佢兩個自己喺屋企等!買埋早餐返去食完就開工啦,本應出通告,但又係IA,交嘢比佢查係最恐佈的,人人自危咁,都唔明點解要有個咁嘅部門出現!做到午飯出咗去同Joyce及Joey佢地食,請我食生日飯喎,我話想飲茶就去啟業飲平啲啦!期間都係吹吓水講吓壞話等等,時間過得好快,又要返去了!下午都係做做做,我真係好攰呀,同埋真係好怕同阿姐講嘢囉,成日搞到我心情唔好呀,講句嘢啫邊有咁多學問呀,已經好客氣咁問啦,但又覺得個內容係迫佢,唉。。。我真係唔識撈!終於放工,返到去屋企係冇人,因為老公揍咗仲爺去踢波,子元就游水,等佢游完返來整番熱公司個午飯,見係炒烏東幾啱食,咁又唔洗諗啦!食完我出去幫Loletta報名小童,搞掂返嚟老公佢地都返咗,仲食緊Burger添!沖埋涼摺埋衫趕埋佢地去瞓就可以休息了!

沒有留言:

張貼留言