2019年8月6日 星期二

6/8/19

6/8/19.   TUE.    HOT

今日子元唔洗踢波,老公又要返早,我又要返工,就等嫲嫲嚟睇住佢地,但我又唔記得早啲叫醒嫲嫲,所以我照出門口,佢地瞓住等!返到去都係食早餐做嘢啦,今日都算忙架,一路都係做吓嘢啦,午飯入房食完就上去買消毒用品,買完已經2點要開工!下午都係忙,冇停手!做到差不多放工,趕去撘巴士,今日勁迫,好在係啲靚仔大隻仔迫住咁就算啦!返到去換咗衫就落球場找回啲仔,去咗長沙灣食粉,然後過咗Aeon,明明係老公想去12蚊店買嘢,點知變咗我喺超市買,因為周三特價日提早咗今晚開始都有!買完返去沖涼休息,子元可以教埋仲爺做今日練習,我又可以做少樣!

沒有留言:

張貼留言