2020年2月12日 星期三

12/2/20

12/2/20     WED     COOL

今日又係work from home, 所以瞓到10點幾先起身出去食早餐, 老公要揍仲爺去學音樂,所以我同子元返屋企, 休息吓就到上堂時間, 中英數常全部要上, 還要做埋啲練習呢, 期間就整番熱啲隔夜餸食埋佢! 老公仲爺回來後食埋嘢又係時候做埋啲網上功課了, 5點多老公叫我地換衫出去食飯, 要著靚靚喎, 因為要去食情人節餐, 食意大利嘢! 我嗰日講咗想食意大利菜老公就找地方了! 過到對面海, 又係全英文的西餐呢, 雖然係有啲貴, 但真係好好食, 好多嘢都係慢煮出嚟, 真係好特別, 仲有我最愛的甜品tiramisu, 真係好sweet呢! 食完都係回家啦, 老公又話想出去踢波, 咁做運動就由得佢囉, 反正我都要喺屋企追大結局呢!

沒有留言:

張貼留言