2020年2月20日 星期四

20/2/20

20/2/20.   THU.    COLD

繼續自我隔離的日子,今日竟然我最早起身,冇人整定早餐我食,加上我攞返嚟嗰盒脆片唔洗一個星期已經被K.O.了,所以今日我同笨元食麥皮咋!比佢地hea多陣又要趕佢地去溫習做網上功課等等,飯前時間同仲爺做好哂網上功課,咁飯後就開始同仲仲上堂,今日只係上咗英文咋,因為中文都唔知教邊課咁,盡量教啦,子元就真係可以比佢自學吓, 成日都好似好快做好哂咁,都唔知佢係咪!4點多放學,我都自由吓!老公放工去咗代我覆診,因為要攞藥囉!接埋嫲嫲過來同我地煮飯食,咁我又可以好輕鬆!飯後老公車嫲嫲返去,又去埋做運動,所以飯後都係得我同佢兩個,咁冇咩事都係咁睇電視沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言