2020年2月15日 星期六

15/2/20

15/2/20.    SAT.    WARM

不知應該怎形容,因為我已經正式成為埋水痘bb, 是福不是禍, 是禍躲不過,水痘是空氣傳染,除非子元之前一出我就去阿媽到避, 否則我都走唔甩!其實話唔辛苦就假,但又咩都做唔到,唯有等囉!朝早仲爺都係整早餐比我地食啦,不過我地都9點幾10點起身了,老公要出一出去,我就同佢地喺屋企吽,叫佢地做吓網上功課, 又是時候煮午餐,都係要做架啦,食完老公出咗去做運動, 為咗令仲爺肯做網上功課,子元又唔好睇機, 我就提出玩大富翁啦,咁就可以好快過咗幾個鐘,老公買埋pizza回來做晚餐,食完佢又同子元出咗去踢波, 我就同仲仲喺屋企做平日星期六的事, 除了越來越多痘痘同痛外,其實都係一樣!

沒有留言:

張貼留言