2020年2月22日 星期六

22/2/20

22/2/20     SAT     WARM

今日係出去食早餐時出過去,子元就補英文, 仲爺就學音樂, 老公就出咗去好幾次啦! 8點幾起身叫子元去補英文啦, 跟住我地就去食早餐, 順手洗車, 但食完又有排都未洗完咁, 所以我同仲仲就行返屋企, 老公就等車洗完接埋子元先返嚟, 我就趕佢地做吓嘢, 教書好練習好, 咩都要做吓啦, 點幾煮午餐比佢地食, 晏啲仲爺就要出去學音樂, 老公就出咗去做gym, 做完回來接仲仲, 襯佢地唔喺屋企, 我同子元打switch打咗幾個鐘呢, 真係勁好玩架, 5點多要收嘢怕仲爺佢地返! 老公揍咗仲爺回來後, 出咗去買波鞋同買pizza, 今日唔想再煮呢! 食飽老公又同子元出咗去踢波, 咁我咪同仲爺自由活動囉! 下星期要回復正常日日返工, 竟然已經覺得唔習慣, 加上放咗咁多日病假, 放到根本唔想開工! 但都要面對現實架啦, 鬼叫你窮咩係要返工架啦!

沒有留言:

張貼留言