2020年2月3日 星期一

3/2/20

3/2/20.    MON.    COOL

今日又係全日在家, 老公要返工, 我就在家工作嘛, 都真係有做吓嘢架!朝早瞓到10點多起身, 整早餐比佢地食, 齊齊食麥皮咋, 老公要幫子元搽藥, 我就摺吓衫咁, 仲爺就喺佢間房玩玩具!冇辦法啦要隔離嘛可以點呢!老公今日要返工,12點幾就出咗去, 所以我地又係hea, 2點多先煮丁麵囉, 食完又hea,跟住就預備吓煮晚餐啲嘢,笨元話喉嚨痛所以煮粥比佢食囉, 跟住都係做番清潔嘢啦,已經比平日再努力清潔吓架啦,笨元先搞笑唔想比我搽藥, 要等老公返來幫佢搽!有樣仲搞笑,下午衛生防護中心打嚟,因為子元去咗法國睇完,傳染病要上報所以要打嚟問嘢!明天我就要返工了, 一定忙到顛!

沒有留言:

張貼留言