2020年2月2日 星期日

2/2/20

2/2/20     SUN     COLD

今朝子元唔知幾點走咗入嚟話好辛苦, 老公就起身梳洗同佢去法國醫院睇醫生, 我就照瞓到佢地差不多回來, 梳洗埋出門口出去食早餐, 反正都要買嘢架啦, 食完買完就返去啦, 跟住就吽足一日啦! 老公主力照顧子元, 因為佢出過水痘冇咁驚, 我真係好怕呀! 之後老公去咗瞓, 我地就各有各打機, 到餓啦就整嘢食囉, 子元成日都叫痛, 其實見佢咁真係好辛苦, 但係都冇咩幫到佢! hea到晚飯時間真係要有郁啦, 都係日常煮飯等等! 明天又係work from home, 今個星期我返二四, Ivy返一三五, 咁我地兩個夾到其實都冇咩問題! 都好可以照顧到子元, 明天老公返中, 我就要獨力支持架啦!

沒有留言:

張貼留言