2020年2月14日 星期五

14/2/20

14/2/20     FRI      WARM

今日雖然在家工作, 但都係覺得似放假, 同埋個人啲骨痛好似仲未好得哂咁, 喺呢啲疫情咁嚴重的時候, 總覺得一唔舒服就好大壓力咁, 加上子元的水痘完了, 但仲爺身上又有疑似的粒粒喎, 咁想點呢, 加上我自己又覺得會有, 連發夢都發呢啲就知我幾大壓力, 但要避都避唔開架啦, 可以點呢! 瞓到10點多起身, 仲爺整咗奶浸脆片我食, 咁就照食啦, 之後都係hea陣先, 跟住都要開始上堂啦, 子元上一陣, 又去煮午餐, 今日煮意粉啦, 又到仲爺上堂, 再找到個練打字的網比笨元學吓, 成日喺屋企咁hea, 找啲嘢學吓啦! 老公放工回來, 一齊出去攞消毒酒精, 留下了兩位少爺在家啦, 應該就唔怕的, 仲仲因為打咗水痘針, 佢都十成係出架啦, 但情況就冇咁嚴重囉, 只係一粒損咗, 其他都只係紅紅地! 我就覺得自己都有, 因為有啲位損咗但好痛, 不過都冇咩可以做, 希望只係我心多啦!

沒有留言:

張貼留言