2020年2月1日 星期六

1/2/20

1/2/20     SAT     COOL

今日係忙碌的一天, 不過就留咗子元喺屋企一日囉! 8點多叫醒仲爺去畫班, 已經遲咗架啦,但上到去竟然一個人都冇,仲爺包場呢! 佢有佢學我就去買嘢, 不過先食咗個早餐, 再睇吓係咪真係冇哂啲消毒用品, 點知連相熟的藥房都唔比留電話了, 買埋菜買埋肉就返畫室接仲仲, 回家後又要清理一餐啦, 然後就同仲爺睇吓網上練習, 又要煮午餐比佢地食,然後再揍仲爺去學音樂, 今日只係打鼓, 但係打一個鐘, 我又冇得去食嘢打發時間, 邊行得咁多地方喎, 真係悶到一個點! 學完就撘巴士返去, 呢程車最好有得瞓, 有耳塞我就可以瞓得好好, 回家後睇吓子元咩情況, 佢話覺得好攰, 沖咗個涼就好啲, 但我都覺得佢係有啲唔妥, 因為背脊多咗好多粒粒, 影咗比老公睇佢又冇嘢, 好在佢冇得再返第3更要回來, 咁就好啦, 一睇佢就話子元出水痘, 咁我就驚啦, 因為我未出過水痘, 今次真係要自我隔離啦, 都唔知係好彩定唔好彩啦, 反正都要隔離, 咁就等全港都隔離時等佢自我隔離吓啦!

沒有留言:

張貼留言