2020年2月21日 星期五

21/2/20

21/2/20     FRI     WARM

今日都係繼續喺屋企啦,不過老公今日返中, 朝早本來又話佢煮早餐,但起得身嚟都11點, 我又睇完啲廣告想想麥記個扭扭粉, 所以見自己個樣都見得吓人, 不如就出去食啦, 反正人又少, 我都想郁動吓, 仲要添置吓糧草呢, 呢啲嘢你叫啲男人買咪又係冇用, 又唔知價又唔知買咩咁! 所以食完先去至程買咗丸同燒賣, 跟住又去超市入吓貨咁! 然後又要回歸啦, 返到去老公都只係入房瞓同打機, 我都好直接同佢講, 佢喺屋企的存在感好低, 又唔識幫手擺買返嚟啲嘢, 又唔防疫咁換衫等等工作, 有時真係令人好氣結! 放好嘢我就要教仲仲網上功課啦, 之後又要同佢溫吓書, 主力都係英文先啦, 2點多老公出門口返工, 我地就3點幾先煮嘢食, 今次整咗個蕃茄薯仔烏冬佢地食啦, 當然都係好好味! 本來諗住今日做吓公司嘢, 但最終都係放棄咗, 陣間阿姐又話我好病先嚟扮勤力! 所以都係hea吓算! 7點多煮晚飯, 然後都係清潔睇電視等等啦! 放多兩日假就要返工, 但我竟然有點enjoy咁樣FTM的日子, 唔洗諗太多嘢, 睇吓功課, 煮吓飯咁又一日!

沒有留言:

張貼留言