2020年6月10日 星期三

10/6/20

10/6/20     WED     HOT

返埋今日又放一日假啦, 係要調劑吓先得! 早上送咗子元出門口返學就梳洗等阿媽來接更, 仲爺喺阿媽嚟到之後就醒咗, 我都出門口了, 買埋早餐返去食, 又係時候做埋啲相片報告, 然後都係hea, 所以啲時間過得好慢, 好在之後有人嚟裝新電腦, 咁我都可以明正言順唔做嘢住, 午飯後睇番viu, Error有新節目好好笑! 下午終於更新完部機, 又要適應吓, 做吓嘢又打吓機, 上吓淘寶咁, 又係時候放工, 老公過咗嚟接我, 因為佢揍子元去踢波, 車番我同仲爺回家, 佢又去番球場, 叫我地唔洗等佢地食飯, 梗係啦, 踢到唔知時間咁, 9點幾都未返, 我梗係黑面啦, 子元明天要返學架嘛! 一到晚上我就覺得好攰咁, 咩都唔想做, 我都唔知全面回復正常後我頂唔頂得住!

沒有留言:

張貼留言