2020年6月25日 星期四

25/6/20

25/6/20.   THU.    VERY HOT

今朝本來都冇咩,但啲細路又plan去唔知程家定溫家玩,加上仲爺原來都冇做過功課,我就開始火啦,若做好咗,食完早餐就可以一齊過去程家玩啦,洗鬼要又返去再做過咩!加上佢玩哂嘢咁咪迫到我起火囉,開行Toubo中佢先掂!11點幾出門口去食早午餐,然後行咗新都會,子元同老公又要買褲等等,經過見到床單好平,但係都要五百幾蚊,不過老公話係千二針,會好舒戈服,都要買架啦, 之前嗰套用咗十幾年啦! 買哂嘢就回程,我返去同仲爺做功課,子元就直接去程家,老公就返工!等仲爺做好哂嘢就過程家,我同仲爺係行過去囉,真係夠哂熱,但行同撘地鐵其實差不多遠!去到啲細咪玩囉,我地大人就吹水,吹到6點幾7點溫家嚟埋就出去咗買晚餐,食完再吹水再玩到9點幾10點回家,今日都夠皮啦,明天還要返工返學呢!

沒有留言:

張貼留言