2020年6月26日 星期五

26/6/20

26/6/20     FRI     VERY HOT

返一日又放假啦,所以今日真係好holiday mood! 朝早都遲咗少少起身,所以又好趕咁啦!揍哂佢地返學老公就車我返工, 一齊食埋早餐先返去,再飲一大杯咖啡先上到電啦!聽住收音機做住嘢咁啦,時間都算過得快,午飯梗係第一時間睇住劇嚟食啦,睇完又開工啦!下午梗係去做份正嘢,可以自由自在喺房仔做口罩女工,check完5點左右就出番去準備放工, 返到去先係好戲開始,仲爺落去踩完單車,返來沖涼時就玩廁紙,塞咗個沖涼位,第一轉用咗通渠佬都唔掂,啲水又喺廚房個渠位倒番入嚟,我又失哂方寸,老公又唔聽電話,唯有先去買多兩支通渠水,再將餘下的通渠水倒哂落去試一試先!好在我記得至老公之前嗰次係用熱水,最終都算成功,通得番!仲爺就比我趕咗去做哂啲功課,食完飯再做!算係合作搞掂,9點幾老公覆番電話,原來佢去咗收唔到電話的地方做嘢,所以先聽唔到,咁知道佢冇嘢我就安心沖涼休息啦!

沒有留言:

張貼留言