2020年6月30日 星期二

30/6/20

30/6/20.    TUE.    HOT

今日請咗一日假,本來只係想放吓假,連埋7.1放多日咁解,估唔到呢日假放得咁合適!一來嫲嫲仲未出院冇人揍仔,二來程生朝早跌斷手,我地要幫手做跑腿,又幫佢渣番架車離開醫院,又攞日用品等佢住院用!講番朝早, 揍咗佢地返學就試咗一號西九間茶餐廳的早餐,都不過不失啦!之後老公車我返去佢就去做運動,我返去都係邊睇番檢法男女大結局,邊摺哂啲衫, 跟住就收到程生電話,佢本來想找老公幫佢喺明愛渣番架車出來,好在陸生做緊運動又咁啱睇到message,先可以救到佢咋!攞埋日用品比佢,我地就去接放學,買埋飯返去食完老公就返工,子元到咁上吓就出去踢波,我就捉仲爺做咗功課先,淨番作文明天做!6點幾七點就煮晚餐, 之後都係如常清潔做運動沖涼休息!

沒有留言:

張貼留言