2020年6月6日 星期六

6/6/20

6/6/20     SAT     RAIN

慢慢開始進入番忙碌的星期六啦,早上老公返左工,所以子元補習仲仲畫班都係我負責,好在子元可以自己搞掂,咁我就主力揍咗仲仲過去畫班,食完個早餐,本來想行吓超市等等,但連萬寧都未開,咁又唔想亂洗錢,最終上咗阿媽到hea, 夠鐘接番仲爺就返屋企,同佢做埋功課,又差不多時間過去音樂,因為改早咗嘛,過去食埋嘢上堂差不多,我就去食我午餐行咗陣又去揍番佢撘巴士回家,返得去都五點幾,佢喺車瞓咗好耐呀,勁!晚上約咗letty同程家上來party,仲爺就開咗場演唱會咁,又打鼓又結他咁,佢應該好開心!食咗個口水雞,炮哥好似頂唔住咁,最後佢都提早咗返屋企,啲細路又係玩到11點先走,我地仲要收拾清潔。老公就車程家返去,順手出去做運動先返來喎!

沒有留言:

張貼留言