2020年6月28日 星期日

28/6/20

28/6/20.   SUN.    VERY HOT*

今朝瞓到10點幾先起身啦,兩個細冇好嘢, 仲爺梗係搞嘢食搞嘢飲,又玩水咁啦,子元就喺床打機唔知打咗幾耐, 終於出到去食早午餐,趕得切叫早餐, 食完去咗荃灣廣場行陣,點知又中咗牛肉乾,不過之後發現今日荃灣區大抄,是禍躲不過!回家後老公就執嘢出去做運動,我就喺屋企嘔血,因為諗住幫仲爺溫中文,嚟緊進評嘛!到默書時就死啦,之前我冇跟得咁緊嗰課就唔識囉!阿媽又過咗嚟攞湯比我地飲,咁老公又返到,咪車佢返過去,我地先去mega box囉,要去ikea買嘢,不過先去食咗嘢先,然後先行!最後去埋反斗城玩咗陣就走,因為嫲嫲塊面又痛,老公叫咗大包call白車去PMH,成日叫佢去睇醫生又唔肯,真係唔明!回家做運動沖涼,仲爺有心拖唔肯默埋啲字,但我要比佢知唔可以,點都要佢溫埋先比瞓!老公去醫院睇完嫲嫲就買麥記回來,但條友執漏哂嘢,老公話明天回來鬧爆佢再攞番啲嘢食返嚟!

沒有留言:

張貼留言