2021年12月10日 星期五

10/12/21

 10/12/21      FRI     COLD

今日係值得慶祝, 因為老公終於有工返, 今朝去咗面試, 星期一返工, 而我呢揍咗兩日仔終於收到第一份糧, 雖然只係60磅, 但都係錢呀, 所以晚上炮哥佢地過咗飯! 講番朝早啦, 其實我都見咗份工, 好在而家主力都係視像見工, 咁我就唔洗出去又可以出吓貓睇咗住資料嚟見, 都盡咗力架啦, 唔知點呢! 見完工就去買餸, 回來後整餸之餘又預備午餐, 都係食廚餘加啲菜咁啦! 下午就睇吓電視做吓家務啦, 夠鐘又要去接仲爺放學啦, 回家後轉個頭又要出去接小朋友, 今日都好順利, 起碼冇咩喊, 係仲爺出去打籃球時先喊, 好搞笑! 食完飯仔一陣佢都走啦, 係星期一試多日佢阿爸喺到之後就只係我, 反而覺得仲好, 冇外人喺到自在啲, 希望阿B醒目啲啦! 佢地走咗我地就開始煮飯啦, 炮哥佢地過嚟食嘛, 咁又要加餸啦, 好在冰格有預備! 一路食一路吹水咁都玩到10點多, 以後兩個男人要返工, 生活又有大轉變!

沒有留言:

張貼留言