2021年12月2日 星期四

2/12/21

 2/12/21     THU     COLD*

今日仲爺生日啦, 8歲啦, 但仲係好細個咁, 同8歲的子元都唔同, 果然同一條腸出係唔關事! 揍仲仲返學, 佢好興奮今日可以著便服, 又可以返去派蛋糕! 放學時佢同我講番, 佢一入課室, 老師話今日係Kadin生日, 一齊同佢唱生日歌, 佢開心到面紅喎, 又真係幾窩心, 小學都十足幼稚園咁, 你話幾開心! 揍咗佢返學, 我地就返嚟執埋啲箱, 我要搵番我啲沖涼液同snoopy毛毛拖鞋, 開哂啲箱終於都搵到, 跟住再搬番好啲箱, 20個放咗喺房, 其他太重的就喺地下算! 總算收拾好啦, 可以出去食午餐同買蛋糕比仲仲! 今日本來仲爺學攝影唔洗咁早去接佢, 但老公話都係行去睇吓佢派蛋糕派成點, 所以就過去囉! 睇完唔洗接佢咁又行番屋企, 夠4:30先接佢, 然後預備出去晚飯, 睇咗一間又係喺Broadway的食西餐, 冇得book枱啦太遲, 所以只可walk in, 仲仲都食得好開心, 少少地叫咗4份嘢食大家share吓啦, 又叫咗可樂, 我地大人飲咗啤酒, 趕住8點幾要回來睇波, 回來快食埋個蛋糕影相打卡出post, 就沖涼睇波啦! 

沒有留言:

張貼留言