2021年12月15日 星期三

15/12/21

 15/12/21     WED     COLD

今朝老公自己知醒返工, 我都放心佢自己架啦, 所以我都好快瞓番, 但到我起身啦, 子元又話今日想放假, 仲仲又咳到嘔哂痰咁, 真係好得人驚, 好在都冇咩, 就照返學啦! 然後我又去超市入貨, 買完返去又要搵工, 差不多時間又要整午餐, 真係好忙碌! 飯後都係睇住電視再找工咁啦, 今日都send咗幾份架啦! 夠鐘又去接仲仲放學, 回來要預番時間去接德德, 先揍咗仲仲去學結他, 又再行番轉頭去接德德, 再去行咗陣超市先去接番仲爺, 返到屋企又要開始整定飯仔先, 有仲爺幫我揍住先, 時間都過得好快! 6點食哂飯仔佢爸爸又到, 我又可以收工啦! 跟住又到我要煮飯, 老公今日OT, 所以都6點先返到, 都好呀開多啲工收多啲錢! 

沒有留言:

張貼留言