2021年12月5日 星期日

5/12/21

 5/12/21     SUN.    COLD

今朝9點先知醒,明知要比賽就較早啲鬧鐘起身,結果咪趕頭趕命咁囉!結果要等佢哋出晒門口,我先至再煮早餐比自己同細佬食,跟住仲爺做功課慢個慢世魔王,結果佢哋踢完波返到嚟點幾鐘都未做得起嗰幾頁紙,老公又想出去食飯,我又想去做埋先,係呢個矛盾之下就鬧交啦,始作俑者咪陸柏仲囉,都唔知佢幾時先識反省!激動我又走咗出去佢又走咗出去,由得佢兩個細喺屋企火到我呢!過咗嚟咁耐我真係未試過嬲得咁緊要,下星期開始,每日都要陸柏仲寫下字,等佢知道咩叫做功課,佢過得太輕鬆啦!最終去咗龍鳳隔離飲茶,第一次試呢間,係幾好食但都係貴,最終喺龍鳳同超市買完嘢就返屋企,個天都黑晒!返到嚟都唔知自己做咗啲咩,叫仲爺作篇文好似叫佢起間屋咁,有冇咁難呀!

沒有留言:

張貼留言