2021年12月18日 星期六

17/12/21

 17/12/21     FRI     COLD

今朝子元已經唔洗返學, 咁我揍完仲仲就馬上回來, 準備9:15 interview, 其實都係In飯堂姐姐, 之前都見過, 所以點都有啲經驗, 最搞笑係個zoom連唔到, 最終就咁喺電話到IN, 我都估唔到自己完全明哂對方講咩, 真係有進步, 咁都IN咗20分鐘架, 今日內有消息, 都係等吓啦! 跟住就出去GP攞藥, 子元啲藥要再等下星期先有, 咁就攞咗我嗰啲先! 跟住行返去超市行吓買吓嘢先返屋企, 又要催子元去跑步, 又要煮午餐, 趕住1:30接番仲爺, 佢今日放半日呢! 回來各自自由時間, 照樣check 吓email啦, 竟然收到今朝in 嗰間學校的電郵, 成功咗啦, 請咗我做飯堂姐姐啦, 有份工可以踏出一步真係好好, 馬上同事頭佢地喺group分享呢! 夠鐘我先去接德德回來, 玩吓食埋飯就走, 我地都趕住出去, 約咗事頭佢地去Costco入貨,  一來怕真係lock down, 二來過節啦要入定貨! 先去食咗熱狗做晚餐, 跟住就買買買啦, 淨係肉都多到得人驚, 希望夠頂到兩個月啦! 差不多9點返到去, 已經快手去pack肉, 仲要將個凍櫃倉庫翻咁, 沖埋涼11點幾12點先瞓! 但唔夠一陣又要起身, 因為約咗4點出發去魚市場!

沒有留言:

張貼留言