2021年12月31日 星期五

31/12/21

 31/12/21     FRI     COOL

2021年終於嚟到最尾一日, 今年的變化唔洗講啦, 大到我自己都唔信, 就好似今日咁, 我就倒數咗兩次, 一個係香港時間, 一個係英國時間! 朝早9點多先起身, 自己食咗早餐先, 三位大爺都未肯起身, 到我差不多要出去接德仔先叫佢地唔該起身食早餐啦! 接完德仔返嚟玩, 食埋個午飯, 12點幾等佢差不多要瞓就揍番佢返去, 咁又唔洗OT, 反正我都要睇跨年倒數show, 邊整住嘢邊睇, 又要執拾又要食午餐, 4點倒數完要出門口啦, 約咗炮哥同另外兩個Family一齊去wet, 先去食韓燒自助餐, 子元最滿足啦, 我其實都好快飽啦! 食完都只係8點, 太早去到自然歷史博物館溜冰場都冇用, 咁炮哥就set咗條睇燈飾路線, 今日又唔洗收concussion zone fee, 就入到好入好入去睇吓, 但啲路係難渣的, 辛苦老公啦, 我都盡力影咗好多相, 連白金漢宮都影到, 總之又一秒變遊客咁啦! 9點去到泊車地點, 炮哥唔知點解肚痛, 痛到頂唔住, 買到藥食咗先好少少, 頂得到入場玩! 其實只係一個溜冰場, 不過我地呢啲老人家點玩到呢啲, 係老公辛苦要協助仲爺玩, 本身佢又有少少唔舒服, 更加攰! 終於12點半要散場啦, 可以返屋企, 老公返嚟馬上沖涼食藥瞓覺, 我就服侍哂佢地先, 已經過咗瞓覺時間都唔想瞓!

沒有留言:

張貼留言