2022年8月20日 星期六

20/8/22

 20/8/22.    SAT.   WARM*

今朝7點就醒咗,想瞓晏啲都唔得!起身之後老公早餐,我就覆message,睇吓central London子元個同學仔點樣過嚟,最終佢都搵到火車搭過嚟,所以唔使過去接佢!食完早餐,我就出去買地拖,老公就揍子元去練波,點知今次有球員就冇教練,呢個球會都係制唔過,所以都唔會再去!咁買完嘢返嚟我就再做多次清潔,話晒人哋喺屋企點都要乾乾淨淨,老公就做大廚一個廚房密密整,子元就要開咗個麻雀枱打住牌等人哋嚟,不過三個人打真係唔好玩!12點幾一點佢哋都差不多到喇,就開始吹水活動!不過啲小朋友變晒年青人之後好似唔係好啱玩,始終有幾年冇見係生疏啲!咁老公啲嘢食就得七七八八大家就開餐,食完我就去咁洗碗,好多嘢洗!終於搞掂晒就先影咗大合照,因為鎵樂仔佢哋有下場要早走,影完合照啲細路就打吓機,我哋大人就傾計,唔覺唔覺傾到六點多佢哋先至走!跟住我哋都係收拾吓咁啦,可能一路食住好多嘢所以都唔係好肚餓,晚飯用啲廚餘,再去超市買多幾塊漢堡扒就算啦!

沒有留言:

張貼留言